Wie weet er goede oordopjes voor tijdens het hardlopen?

ik heb een mp3 speler, heel klein en met clipje. ideaal voor sporten! zegt de gebruiksaanwijzing... nou is dit clipje inderdaad wel fijn, maar als ik het tijdens het hardlopen gebruik vallen de dopjes na 5 stappen al uit mijn oren..
nu heb ik volgens mij al kleine oren ofzo want bij mij zitten oordopjes sowieso nooit zo lekker.
maar wie weet er waar ik goede, stevige oordopjes kan halen of bestellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
1K

Het beste antwoord

Je hebt in-ear-oordopjes met wel een beugel eraan voor op je hoofd. Die vallen dus niet uit, terwijl je wel van die fijne kleine oordopjes hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.mp3shop.nl/product/69427/philips-shh800-in-ear-headphones-with-earhook.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt vast geen hele nieuwe kopen maar dan had dit een goede optie geweest: http://www.sportmp3.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt speciale koptelefoons met sportbevestiging, maar ik denk dat in-ear-koptelefoons het lekkerste zitten. Deze bevatten een zacht rubberen omhulsel dat goed in het oor zit. Als je een goed merk koopt zitten er verschillende maten in.

De kwaliteit is ook vaak beter omdat het geluid van buiten goed wordt tegengehouden. En dat is dan meteen een nadeel, want het verkeer zal je dan nóg minder goed horen.

Als je op Kieskeurig.nl kijkt kan je ook speciaal op deze cetegorie zoeken.