Liedjes zetten op je Ipod touch?

Ik wou graag wat nieuwe liedjes downloaden voor op mijn Ipod touch. Ik heb alle liedjes gedownload via frostwire en toen vroeg ik me af, hoe zet ik die erop? Je moest dacht ik met Itunes iets doen, maar mijn Itunes account staat op mijn vader's computer. Ik vroeg aan mijn vader of ik die liedjes naar hem kon mailen en dat hij ze dan op Itunes zou zetten, maar mijn vader zei dat hij geen liedjes van mij op zijn account wou (we gebruiken namelijk dezelfde account voor onze Ipad). Hij zei had ik wel de liedjes naar mijn Ipod kon sturen via mail en dan erop kon zetten. Ik had wel een mail ontvangen op mijn Ipod, maar ik kon dat liedje niet in mijn muzieklijst zetten. Wat is nou een goede oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je zal toch itunes moeten gebruiken.
Je kan als je nog een computer beschikbaar hebt daar op syncen. Alleen zal je muziek wat erop staat gewist worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet de liedjes in itunes plakken en dan moet je naar links boven in bij bestand en daar staat ergens tussen sinchoniseren (hoe je het ook schrijft) naar je ipod.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al je liedjes hoeven niet te verwijderen als je het met itunes doet. je kan bij ipod klikken en dan bij muziek. bovenaan staat syncroniseren maar onderaan staan 5 dingen waar je uit kan kiezen. je moet dan op ' muziek handmatig toevoegen klikken. en dan op ' toepassen. dat staat in de onderste balk. nu kan je gewoon muziek toevoegen zonder dat er wat vervijderd wordt. succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frostwire is heel handig! Download de liedjes in frostwire. Die liedjes staan dan in de computer. Dan ga je naar itunes. Links boven in itunes bij bestand staat: Bestand aan bibliotheek toevoegen. Klik daarop. Dan zoek je frostwire bestanden en voeg ze toe. Dan kun je ze op de ipod touch zetten. Veel muziekplezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt met je iTunes-account overal inloggen met je applie-ID. Als je iTunes op je eigen computer installeert, kun je dus ook gewoon liedjes erop zetten. Alle liedjes die je op je computer hebt gezet worden dan gesynchroniseerd. Dan doe je je kabeltje van je iPod in de computer en kun je kiezen welke liedjes erop wilt zetten.