Wat is Spotify?

Hoe werkt het, kun je downloaden of alleen luisteren, is het legaal? dat soort dingen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Spotify is niet gratis het is bedoelt om altijd alle muziek te hebben, het is volkomen legaal maar het kost 10 euro per maand, BTW er zijn geen cracks voor;( geloof me ik heb me rot gezocht.......

eerste antwoord klopt niet helemaal. Spotify is een programma waar je alle muziek kan luisteren die is gemaakt (bijna alle, sommige artiesten zijn er niet op te vinden). Dit is helemaal legaal, en is gratis voor de eerste 20 uur per maand. Dus elke maand heb je 20 uur aan muziek, maar wel met reclames voor 5 euro per maand heb je geen tijdslimiet, en geen reclames. en voor 10 euro per maand kan je het ook via de spotify-app op telefoons gebruiken, en dit kan alleen met een account van 10 euro per maand. Ik gebruik het zelf ook, en het is fantastisch, en legaal. En er zit niets aan vast, als je het niet vertrouwd kan je gewoon de 20 uur per maand proberen. Toegevoegd na 1 minuut: het is alleen muziek luisteren, je kan het dus niet via spotify op je computer zetten. Zie het als youtube, waar je muziek kan luisteren. maar zelf niet hebt.

Bronnen:
spotify.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100