Wat is Spotify?

Hoe werkt het, kun je downloaden of alleen luisteren, is het legaal? dat soort dingen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Spotify is niet gratis het is bedoelt om altijd alle muziek te hebben, het is volkomen legaal maar het kost 10 euro per maand, BTW er zijn geen cracks voor;( geloof me ik heb me rot gezocht.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit antwoord slaat helemaal nergens op. Het kost helemaal niet standaard 10 euro per maand, je kan dit echt wel kiezen (zie mijn antwoord)
eerste antwoord klopt niet helemaal.

Spotify is een programma waar je alle muziek kan luisteren die is gemaakt (bijna alle, sommige artiesten zijn er niet op te vinden). Dit is helemaal legaal, en is gratis voor de eerste 20 uur per maand.

Dus elke maand heb je 20 uur aan muziek, maar wel met reclames

voor 5 euro per maand heb je geen tijdslimiet, en geen reclames.

en voor 10 euro per maand kan je het ook via de spotify-app op telefoons gebruiken, en dit kan alleen met een account van 10 euro per maand.

Ik gebruik het zelf ook, en het is fantastisch, en legaal. En er zit niets aan vast, als je het niet vertrouwd kan je gewoon de 20 uur per maand proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
het is alleen muziek luisteren, je kan het dus niet via spotify op je computer zetten. Zie het als youtube, waar je muziek kan luisteren. maar zelf niet hebt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het idee achter Spotify is om muziek catalogie aan te maken. Verzameling van een artiest, gebeurtenis(kerst, vakantie, in de auto etc etc) Met €10,- abo kan je deze op je mobiel downloaden en overal beluisteren. Catalogie door jou aangemaakt kan je met andere Spotify gebruikers delen. Kortom echt een fantastisch programma. Waarom elke keer een euro betalen voor een download. Spotify heeft bijna alle tracks.