Auto installatie

Hoi, ik heb een woofer + versterker ingebouwd echter nu is de zekering by myn plus kabel gesprongen. Hoe kan dit ? En als ik een nieuwe plaats Zal deze dan ook direct kapot gaan ? Weet iemand de oorzaak hiet van ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Of kortsluiting of een te groot stroomverbruik voor de kabel.
Eerst alles ff nalopen, misschien ergens iets niet goed aangesloten, of ergens een bloot stukje kabel wat ergens tegenaan licht?
Zo duur zijn zekering niet dus je kan het rustig nog een keer proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
goed antwoord, ik vermoed ook een stukje kabel wat kontakt maakt met de auto zelf.

Andere antwoorden (1)

Het is probleem met de massa of de stuurdraad. Je moet dus even nakijken of je massa goed is aangesloten en anders je stuurdraad van de radio naar de versterker nakijken. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Als de massa niet goed is aangesloten, knalt echt je zekering van de + kabel niet. Het spul werkt dan gewoon niet, of met storing.