Kun je op de ipod 3generation 8gb multitasken of een achtergrond voor het menu wijzigen ? Het lukt me niet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Nee, kan niet. Dat kan pas vanaf 3gen 32gb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet dat kunnen als je gewoon je software update tot 4.2.1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
multitasken niet maar maar achtergrond kun je foto selecteren en ook jailbreaken en kan je ook apple logo enzo alles wijzigen (wel als er iets fout gaat met ipod jailbreak afhalen anders geen garantie)