Weet er iemand waar ik mn iPod kan laten repareren?

Hei,mijn iPod Touch heeft in de wasmachine gezeten, weet er iemand of deze volledig beschadigd zou zijn of enkel het schermpje en als jullie toevallig een winkel weten liefst in de buurt van antwerpen waar ik deze kan laten repareren alvast enorm bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woww voortaan btr uitkijke hea, je kunt op google zoeke daar was een bedrijf van tnt dacht ik die het scherm repareert en waterschade repareert alleen moet je dat zsm doen, ik ben de naam van dit bedrijf vergete....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En leg hem even in een schaaltje rijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat trekt het water eruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okedan

Het beste antwoord

Dat kun je het best aan de support van apple vragen op hun site. ik heb ook al eens problemen met me Ipod gehad en ze konden me toen goed helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als ie verder geen hol meer doet heb je grote kans dat de elektronica de geest heeft gegeven.
het vervangen van een schermpje heeft in dat geval geen zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat betreft het schermpje weet ik niet zo, maar mijn broer had een tijdje terug zijn iphone in een put laten vallen, toen heeft hij (toen ie m terug heeft weten te krijgen) m in een zak rijst gelegd en zo droogde hij goed af. Daarna deed ie het weer. misschien de moeite waard om ook te proberen?