Tweeter kapot

Een tweeter van mijn speaker is kapot. Infinity delta 30. Helaas niet meer te bestellen. Kan ik de speakers nu weggooien, of zijn er andere opties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je kan hem eventueel ook gebruiken als subwoofer.

Maar een andere tweeter erin zetten lijkt mij ook een betere optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wel zonde om ze weg te gooien, mooie speakers.
Kijk even of ze hier tussen zitten, ze zijn van het type EMIT-R.
Als je handig bent dan vervang je 'm zelf...
escape
13 jaar geleden
Op zich zou je de tweeter wel kunnen laten vervangen door een exemplaar met dezelfde specificaties en afmetingen. Deze speakers zijn niet echt goedkoop en daarom zonde om weg te gooien.
Informeer eens bij een goede speciaalzaak. Daar hebben ze vast wel tweeters die in de plaats van je kapotte tweeter kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt natuurlijk een passende tweeter zien te vinden maar houd er dan wel rekening mee dat je ze in beide speakers moet vervangen.