weet iemand waar ik oortjes voor een ipod touch kan kopen?

ik bedoel dan oortjes waar ook een microfoontje bij zit, met maar een plug. Om bijvoorbeeld te skypen of geluid opnemen.

Weet iemand waar die te koop zijn? liefst niet te duur...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

http://store.apple.com/nl/product/MB770G/B?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTE0NzE0MDI
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mediamarkt, Dynabyte, Dixons, Macinside, bijna iedere elektronica winkel wel. De iPhone oordoppen (de 'echte') zijn alleen aan de dure kant. Zelf heb ik van Creative oordoppen gekocht die me zeer goed bevallen voor ongeveer 40 euro. Je kan ze ook veel goedkoper krijgen, maar dat is meer een kwestie van kijken waar je het wil kopen!