hoe download je films voor deze mp3/mp4 : 8GB touch screen MP4 Player( eerste en 2de plaatje als je hem intypt op google)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Heb je er een cd bij gekregen? Daar staat een AVIconverter op,

Een video, moet je converteren met dat programma, en dan naar je mp4 slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan alle films downloaden en dan vervolgens omzetten naar het formaat dat Apple graag lust. Dit kan perfect met Handbrake. Gratis download!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze player (van chinese makelij) wordt in Belgie verkocht onder de naam Ricatech en speelt enkel één specifiek videoformat af: avi 320/240.
Je bent dus eigenlijk verplicht om alle videocontent met de bijgeleverde avi-converter om te zetten.
Die kun je eventueel ook rechtstreeks vanop hun site downloaden via deze link: http://www.ricatech.com/products/MP4/RC-2200/firmware/AVIConverter.zip