Ik heb in-ear oordopjes. De ene kant doet nog uitstekend. De andere kant doet wel maar heel zacht. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb Creative In-Ear oordopjes. De ene kant doet het perfect. Echter wil de andere niet meer het volume weergeven wat de andere nog wel steeds doet. Vorige week had ik dat het iets 'defecte' oordopje wel weer gewoon goed en zelfde volume deed als het ander oordopje. Maar daarna deed die weer een stuk zachter. Storend geluid of een slechte bass is hierbij geen sprake van. Alleen de volume. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
5K

Antwoorden (6)

Ik denk een kabelbreuk. Zodra het contact maakt doet t het nog, maar anders niet. Geloof dat het gewoon tijd is voor nieuwe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt alsof dit ligt aan de bedrading. Dit is vaak het gevoeligste onderdeel van oordopjes. Hoor je veranderingen als je er een beetje aan rommelt?

Als ze nog redelijk nieuw zijn zou ik omruilen in de winkel. Zo niet dan zou ik waarschijnlijk nieuwe bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk kan je het beste nieuwe kopen, of het snoertje zit niet goed meer in het oortje of je hebt een kabelbreuk en dat is niet echt meer te repareren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je oordopjes niet meer te redden zijn. Ik heb het ook eens gehad met Ipod dopjes, de ene was ook heel zacht, en dat kwam doordat er vocht in gekomen was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mogelijkheid,dat je last van oorsmeer hebt,is behalve defecte kabeltjes ook levensgroot aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zouden de geluidsgaatjes dan verstopt zitten ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,je hebt dan een prop vuil in je oor zitten die het geluid belemmert je trommelvlies te bereiken.
het kan ook zo zijn dat je stekkertje geen goed contact meer maakt of dat je audiobron niet goed meer is.
heb je al andere oordopjes geprobeerd en de oordopjes met een andere audiobron geprobeert?