Hoe kan ik van de MP3 bestanden die op mijn PC staan CD's branden die ik op elke CD speler kan draaien ? Gewone audio-cd's dus ?

Ik heb in de auto en thuis CD-spelers die geen MP3 aankunnen. Ik heb veel muziek alleen maar als MP3 bestand, maar zou die toch ook graag in de auto willen spelen. Weet iemand hoe je dat doet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (4)

Er zit een 'branden' functie op je windows media player.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.lp-naar-cd.com/branden.html
^Dit is een oudere versie van windows media player, maar misschien heb je er wat aan.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://computertotaal.nl/article/20896/audio-cd-maken-met-media-player-12.html
^ En hier is een tutorial om cd's te branden met de nieuwste versie van windows media player.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt dit doe je gewoon met windows media speler, deze zet zelf de bestande om naar normaal cd formaat dat iedere speler pakt.
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan verschillende soorten brandprogramma's die audiocd's kunnen branden. De ruimte voor dit soort cd's zijn echter beperkt tot gemiddeld 15 liedjes. Dat wordt al snel een dure grap. Ik neem aan dat jij ook een mp3-speler of iPod bezit. In dat geval raad ik een FM-transmitter aan. Die steek je mp3-speler en alles in een straal van 5 a 10 meter ontvangt bv. Op 107,5FM het muziek van je mp3-speler (ook in de auto). Dit is veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je moet een radio met AUX input hebbe:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt,dat kan ook, maar dan moet je minijack-minijack kabeltje kopen. Hiermee kan je het met een verloop naar een gewone jack ook aansluiten op je audioversterker thuis. Dit verloopje is meestal niet nodig ;)
In windows media player bij brandopties/muziekrippen/indeling WAV kiezen