Wat is een iPod nano 2G 4Gb nog waard?

Kan ik daar uberhaupt nog wat voor vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Natuurlijk kan je daar wat voor vragen, bijvoorbeeld op marktplaats. Het is zeker een goede MP3 speler. Ik denk dat je er niet meer dan 15 - 25 euro voor krijgt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Via bijgaande link kan je eens kijken bij andere advertenties.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik denk dat de doelgroep die dergelijke MP3 spelers wil kopen, vooral gezinnen zijn met kleine kinderen. Dan is de keuze tussen een goedkope (slechte) nieuwe MP3 van 30 euro of een tweedehandsje wel een optie. Maar men zal voor een tweedhandsje zal nooit meer willen geven dan een goedkope nieuwe denk ik zo.

Voor ouderen zal een 2g nano gewoon té oud zijn. De laatste versie is toch 6g? Dat is 4 jaar verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zucht, nou ben ik altijd zo bezig op internet maar ik denk er nooit aan om dit soort dingen op te zoeken op marktplaats. Bedankt voor je uitvoerige antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, ik probeer me voor te stellen wat de doelgroep is en wat de vraagprijs zou kunnen zijn als ik iets wil verkopen. Daarnaast kan je proberen te achterhalen wat anderen ervoor vragen. Tip: Als iemand nog zijn ipod 2g aanbiedt en er geen prijs bij zet dan kan je een mail sturen wat zijn minimumbedrag is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeietip dank je!

Andere antwoorden (1)

Hangt er ook een beetje af in wat voor staat hij is
zag die 4gb op marktplaats rond de 40 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perfecte staat, ben altijd zuinig op mijn spullen!
Bedankt!