Zijn er oordopjes met extra stevige bekabeling je niet zo gemakkelijk stuk gaan?

Ik had laatst de Sennheiser CX150. Geweldige oordopjes voor die prijs, maar na een jaar gebruik is helaas de kabels weer stuk gegaan.
Altijd krijg ik het voor elkaar de bekabeling stuk te maken.
Ik heb nog nooit oordopjes gehad waarbij me dit niet is overkomen. Ik vind het best wel zonde want het kost me wel veel geld steeds.

Ik ga er altijd erg voorzichtig mee om, maar ik gebruik ze echt iedere dag en overal, vandaar dat ze steeds weer stuk gaan.

Ik kan me niet voorstellen dat er geen oordopjes zijn met extra stevige bekabeling, omdat ik echt niet de enige ben die ze constant stuk maakt.

Draadloze koptelefoons heb ik geen belangstelling bij wegen de geluidskwaliteit/prijs en de extra voeding die nodig is.

Indien je me de keuze geeft, in-ear.

Toegevoegd na 1 week:
Geen positief antwoord in tijden, dus ik zie het als een nee.

Toegevoegd na 1 week:
Geen positief antwoord in tijden, dus ik zie het als een nee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

vaak gaan ze stuk omdat je er overal mee achter blijft hangen..
misschien een tip... doe de draad achter je trui door.. daardoor loop je geen risico meer ..ik heb al 3 jaar mijn oordopjes en ze zijn niet een keer stuk gegaan omdat ik de draad niet laat bengelen...