Hoe komt het dat mijn Zebra danio (vis) uit het aquarium op de grond lag?

Vamiddag kwam ik thuis van mijn werk en begon ik met mijn vissen eten te geven. Echter zag ik er maar 2 van de 3 in het aquarium zitten. Even duurde het voordat ik naar beneden keek en hem op de grond dood zag liggen. Iemand een idee hoe dit gebeurt kan zijn? Het is een dicht aquarium.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Zeedieren
2K

Antwoorden (1)

Je zegt, dat het een dicht aquarium is, maar er moet toch ergens een kiertje open hebben gestaan. Als het visje heel toevallig een keertje springt in de misschien erg volle bak (hoge waterstand) kan hij even toevallig door een kiertje zijn gekomen. Hoe groot kan een toeval zijn????
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Naja, hij lag aan de voorkant en daar was echt alles dicht. Aan de achterkant en boven achterkant heb je wel smalle en kleine openingen, maar mij lijkt niet dat die hier doorheen gekomen was. Voor het beeld heb ik een HS Aqua Aquarium, de Goldy variant van 20 liter.