Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (1)

Ja. Een dolfinarium heeft in Nederland een dierentuin vergunning nodig. Dolfinarium Harderwijk heeft zo'n vergunning.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Rieneke1
4 jaar geleden
Ik vind het persoonlijk, dierentuinvergunning of niet, meer een circus. Wilde dieren die kunstjes moeten vertonen :(
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Precies Rieneke. Ik heb spijt dat ik vroeger daar ben geweest en mijn geld daar aan uitgegeven heb. Ik wist toen niet beter hoe vreselijk zielig het is. Jammer dat zoiets nog zoveel bezoekers trekt...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Afschaffen die handel!
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Een dierentuin vergunning hébben is niet hetzelfde als een dierentuin zijn ! @Rieneke en de anderen hierboven.
Het dolfinarium heeft ook naar mijn idee een erg grote circuscomponent in zich. Eens ! Maar ik vraag me af wie er naar de dieren komen kijken wanneer die component weg zou vallen ? En geen bezoekers = geen inkomsten = park moet sluiten
Daarmee valt ook alle kennis e.d. tot het behoud van deze kwetsbare diersoort uiteen. Of de dolfijn als soort dan beter af is weet ik niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding