Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor water moet je gebruiken bij Sea monkeys/ aqua dragons?

Ik heb dus sea monkeys of te wel aqua dragons bestelt....

Het product is Amerikaans en staat dat het moet gevuld moet worden met water uit flesjes.... bottled water.
Ik denk door dat komt door dat het water niet schoon is en omdat er vaak chloor in zit

Hierdoor vraag ik me af .... zou ik het ook kunnen vullen met kraan of regen water. Omdat het Nederlandse water al erg schoon is van zichzelf.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Zeedieren
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Flessenwater wordt juist als SCHOON water beschouwd. Gebruik dus juist GEEN regenwater, maar inderdaad gewoon kraanwater. In Nederland zit nauwelijks chloor in het water.
Of koop een flesje water in de supermarkt om zeker te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank u wel !!! Ik ga het met kraan water doen
Met het vele fijnstof in de Nederlandse lucht is ook het regenwater tegenwoordig minder zuiver dan het kraanwater. We hebben in Nederland bijzonder goed kraanwater, maar als je twijfelt, wat is er dan op tegen om enkele litertjes koolzuurvrij flessenwater te kopen. Sta je altijd 100% safe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank u wel voor de informatie. Helaas klopt het over de vervuiling.... hoop dat er wat aan wordt gedaan !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding