Kunnen Chinese danio's in een bak van twintig liter met een pompje van 300/uur?

Ik heb pas een pompje van 300L/uur gekocht maar het lijkt alsof ze niks anders meer doen dan tegen de stroom in zwemmen, klopt dat of moet ik er iets aan veranderen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Zeedieren
1.9K
Z512099
5 jaar geleden
300 liter is wel teveel van het goede en dat in een bakje van amper 20 liter, je moet de stroming minstens halveren, anders gaan je Danio’s door uitputting sterven.

Antwoorden (1)

Nee, een bak van 20 liter is voor vrijwel alle aquariumvissen te klein.