Is dit kippen ei bevrucht?

Scharreleitjes gekocht. Zin in gebakken ei kom ik dit tegen..normaal bij scharrelkippen??..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Zeedieren
1.9K
Amadea
6 jaar geleden
Wat bedoel je met "dit"?

Antwoorden (1)

Soms wanneer u een eitje tikt, vindt u een klein rood vlekje op de dooier. Dat wil niet zeggen dat het ei bevrucht is. Een rood vlekje ontstaat wanneer een bloedvaatje springt wanneer de dooier wordt gevormd.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oo volgens mij geen foto geplaatst...maar er zat naast de dooier ook een soort cremekleurig zakje in..met wat rode sliertjes..