Welke spin is dit?

Nog nooit tegengekomen in huis.. dus bij deze mijn vraag..toen ik ze wou doden kwam er witte pulp uit, etgeen het draagt op de rug

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dieren
paulus811
3 jaar geleden
Waarom moest dat beest dood? Je kunt m toch ook gewoon buiten zetten?
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Omdat ze walgelijk zijn?
Bij mij gaan ze de stofzuiger in...
Z512099
3 jaar geleden
Inderdaad, waarom moet het perse dood? Wat een verkeerde instelling, spinnen zijn nuttige dieren!

Antwoorden (1)

Dat was vermoedelijk (de foto is helaas niet scherp in te zoomen) een roodwitte celspin, Dysdera crocata. Het lievelingseten daarvan bestaat uit pissebedden. Mogelijk is jouw kelder door dit nuttige beestje een beetje schoner gemaakt...
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wij hebben geen kelder... hehe
Amadea
3 jaar geleden
Dan wellicht een andere vochtige ruimte. Jij vertelt niet waar je 'm aantrof.