Er zit een drolletje op me raam; van welk dier of insect is het afkomstig?

Het zit best wel hoog op me raam. 1,5 meter.
Het heeft ongeveer de grootte van een muizenkeutel

Picture for question
5 jaar geleden
in: Dieren
3.4K

Het beste antwoord

Hoi naamlooss.
Precies zo’n poepje had ik in mijn badkamer nadat er een slakje (doorsnee ongeveer twee cm) op die plaats had gezeten. Het slakje kon ik niet meer vinden, maar ik weet zeker dat hij/zij dit poepje had achtergelaten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
naamlooss
5 jaar geleden
Zou kunnen.. Grappig. Alleen ik zie nergens een slakkenspoort Dank je wel voor je antwoord