Welk hondenras is dit?

Ik vraag me af welk hondenras dit is wznt ik kwam het tegen en vond het heel schattig!!! Kan iemand me aub helpen???

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.5K
Ivana
6 jaar geleden
Staar je niet blind op een pup. Een hond die niet goed is opgevoed is nooit schattig. Er zijn te veel eigenaars die hun hart verliezen aan iets liefs en dan vergeten dat de hond de baas uit gaat hangen. Wees voorbereid!
jodyenboyke
6 jaar geleden
Ja Ivana, strikje erom onder de kerstboom hé....
Ivana
6 jaar geleden
@Jodyenboyke. We blijven waarschuwen! :)
Castle
6 jaar geleden
Hou ook rekening dat het schattige hondje ook zijn behoefte moet doen en dus uitgelaten moet worden elke dag. Je betaald hondenbelasting, poepschepjes en zakjes, voedsel, speeltjes, eventueel zaken die hij kapot knauwt, etc. Elke dag vers drinkwater en aandacht. Als je dit allemaal over hebt naast de juiste opvoeding geven zoals Ivana aangeeft kun je een hondje nemen. Twijfel je al hieraan dan zou ik het niet doen.
paulus811
6 jaar geleden
Helemaal met bovenstaande reacties eens, maar er staat niet dat ze er een wil aanschaffen. Ze vind m alleen maar schattig en daar is niets mis mee.
Ivana
6 jaar geleden
@Paulus811 je hebt gelijk, ik zie te gauw donkere wolken als men op deze manier over een hond praat. :)

Antwoorden (3)

Volgens mij is dat een maltezer leeuwtje.