Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen dieren verkracht woorden door andere dieren? Zoja hoe? En hoe vaak gebeurd het?

Kunnen dieren verkracht woorden door andere dieren? Zoja hoe? En hoe vaak gebeurd het? Hoeft niet perse dezelfde soort of ras zoals een kat een poes, maar ook een tijger een geit ofzo.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn voorbeelden van eenden (zie link) die zich hieraan schuldig maken. Ook veel veganisten vinden dat koeien die melk moeten gaan geven verkracht worden door de mens omdat ze zwanger gemaakt worden (voor de melk).

Chimpansees, dolfijnen en tal van andere dieren zijn bekend dat ze verkrachten en verkracht worden. In de tweede link vind je nog een youtube-filmpje hierover.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Hier nog wat voorbeelden:
http://listverse.com/2016/01/11/10-disturbing-stories-of-interspecies-sex/ Otters zouden babyzeehonden verkrachten.
Z512099
6 jaar geleden
En wat vindt je van deze :
Toen toevallige passanten afgelopen week in het Waalse Jumet een kat vonden waarvan het achterwerk helemaal bebloed was, hadden ze nooit kunnen denken dat de reden daarvoor verkrachting was. Dat werd ondertussen wel bevestigd door de politie. Het dier is bij de dierenarts overleden aan haar verwondingen.
De politie van Charleroi is een onderzoek gestart naar de persoon die de gruwelijke mishandeling van het dier op zijn geweten heeft. De kat werd door toevallige voorbijgangers gevonden en meteen naar een asiel gebracht. De dierenarts van het asiel heeft het dier de eerste hulp verleend, maar ging daarna bij een collega te rade die zijn vermoeden bevestigde: Het dier was misbruikt door een mens. De kat overleefde haar verwondingen niet. Uit de 'Gazet Van Antwerpen' dd 29/8/'17
Rieneke1
6 jaar geleden
@Z512099 wist je dat er dierenbordelen bestaan, waar voornamelijk honden verkracht worden? Als je nachtrust je lief is zou ik niet gaan googlen :( Vreselijk!
Z512099
6 jaar geleden
Ik word niet goed.
Rieneke1
6 jaar geleden
Nee, ik krijg de beelden niet meer van mijn netvlies.....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tjee. Wat ziek.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding