Wat voor ras is dit poesje?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
Rieneke1
6 jaar geleden
Rasloos oftewel htk (huis- tuin- en keuken)katje. Hoop dat het diertje nog bij mams is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, is nog bij mama! Ik mag haar over 7 weekjes ophalen :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je dat nestje gezien? Het is leuker om elke week te gaan kijken bij een nestje. Kittens mogen met 12 weken weg, daarvoor is te vroeg.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja ik ben er geweest, en ze is zo lief! Ze is alleen te ver weg on elke week te gaan kijken, maar de vrouw bij wie ze nu is stuurt wel foto's! Ik kan niet wachten tot ze bij me komt wonen Haha :)
dudemeister
6 jaar geleden
Europese korthaar

Antwoorden (1)

Dit lijkt mij een gewone huis-tuin-en-keuken kitten.
Weliswaar nog heel jong, vandaar de blauwe oogjes.