Welke vogel is verantwoordelijk voor deze vogelpoep?

Zie de foto. Gisteren was alles nog schoon, vandaag zag het er zo uit.
Dit is dus volgens mij van 1 vogel en van 1x .

Boven de bank is helaas een overhangende tak die eigenlijk niet weg kan. Ik zie er nooit vogels op zitten maar elke paar dagen is het raak.
Duiven zitten soms in de boom maar die kunnen dit toch niet veroorzaken?

Picture for question
11 maanden geleden
in: Vogels
1.5K
ronron1212
11 maanden geleden
Duiven dat kan zeker wel
Z512099
11 maanden geleden
Vermoedelijk de Houtduif, wees blij dat ze geen vlierbessen gegeten heeft.

Geef als eerste antwoord