Heb dwergpapaegaai van 8 weken hoe lang duurt het dat ik die tam krijg?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Vogels
1.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat ligt er aan hoe je het doet en hoeveel tijd je er in steekt en aan het karakter van de vogel etc etc
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik fok en verkoop ze vaak als hij /zij niet al hand tanm is als hij uit het nest komt lukt het nooit meer en zal hij nooit echt tam worden zoek er eentje die je uit het nest pakt en dege die rustig blijft zitten moet je nemen ook is het beter om altijd een mannetje te nemen

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan hoeveel je ermee doet en hoelang. Ook het karakter van je dwergpapagaai is heel belangrijk, doe geen dingen die hij/zij niet fijn vind, jaag hem niet op, als hij niet wilt komen laat hem dan en wacht tot hij zelf naar je toe komt. Beloon hem als hij iets goed doet. Maar laat hem soms ook met rust. Het ligt er ook aan wat je 'tam' noemt.