Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

De muis zal binnen enkele ogenblikken stikken en dan is het over en uit met de muis.
(Lees meer...)
SingingCoyote13
een jaar geleden
ja dat zal wel gebeuren - maar muizen staan erom bekend dat ze overal doorheen knagen - zelfs door muren van steen. ik vraag me af of een muis in paniek in de maag van een kraai niet om zich heen begint te bijten en zo ook de kraai doodt, en niet op eigen houtje alsnog de kraai kan verlaten zodat beide dood eindigen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Ik vermoed dat de maagspieren de muis te weinig ruimte geven om zich te bewegen, laat staan serieuze verwondingen toe te brengen. Dat hoeft niet eens lang. Zo'n kleine muis is, zo schat ik, met een seconde of 30 al gestikt en dood.
Het muisje zal waarschijnlijk niet in staat zijn om zichzelf uit de maag van de kraai te eten. De maagzuur van de kraai zal het muisje vermoedelijk doden voordat het zichzelf kan bevrijden.
(Lees meer...)
9 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding