Een Witte kwikstaart heeft één à twee nesten per jaar met meestal 4-6 eieren.

Een Rouwkwikstaart heeft per jaar twee tot drie broedsels van eveneens meestal 4-6 eieren.

Een Gele kwikstaart heeft doorgaans één of twee legsels met meestal 4-6 eieren.

Ook de Grote gele kwikstaart heeft vaak twee legsels per jaar met meestal 4-6 eieren.

De Noordse kwikstaart heeft één legsel met 4-6 eieren. En de Engelse kwikstaart heeft ook meestal één legsel met 4-6 eieren.

Conclusie: als het uitbroeden goed gaat dan krijgt een kwikstaart per broedsel vier, vijf of zes jongen.
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
En dan heb je steeds op de dezelfde website gekeken.
Kijk je op een andere website (zoals de vrager al aangaf): https://www.vivara.nl/vogels/witte-kwikstaart
"
Jongen
De witte kwikstaart broedt april-augustus met 2 broedsels. 3 tot 5 bruingevlekte witachtige eieren per broedsel.
"
Amadea
een jaar geleden
Vivara is een producent van te verkopen producten voor vogels. De vogelbescherming is hét kennisinstituut voor informatie over vogels in Nederland. Welke informatie zou betrouwbaarder zijn?
LeonardN
een jaar geleden
Dat weet ik niet, dat weet de vrager niet(anders had deze de vraag niet gesteld), maar jij negeert het in het geheel voor je de conclusie trekt in je antwoord. Je doet niks met het probleem waar de vrager tegenaan loopt, dus lijkt je antwoord meer of je het probleem niet snapt, dan dat je het probleem voor de vrager oplost.