Is dit een Nederlandse spin?

Ik ben ongeveer 3 weken geleden voor 3 weken lang vrijwilligerswerk in Ecuador gedaan. Toen ik thuiskwam, had ik geen tijd om mijn handbagage koffer en rugtas goed uit te pakken omdat ik vrijwel gelijk op vakantie ging. Nu hebben die koffer en die rugtas (rits van de koffer open en ook van de rugtas) 10 dagen lang in mijn kamer gestaan. Ik ben nu net terug van vakantie en was aan het uitpakken toen mij ineens deze spin opviel. Deze spin lijkt erg veel op die ik in ecuador ook zag rondlopen. Ik ben er bang voor dus misschien verbeeld ik me wel wat, maar is dit een nederlandse spin?
Ik lees net mijn verhaal terug en merk dat het grammaticaal niet helemaal klopt, excuses daarvoor.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (2)

Dit lijkt me een huisspin, komt gewoon in nederland voor, zat laatst een iets kleinere in mijn gootsteen, brrr
5 jaar geleden
nee volgens mij niet het lijkt op een zwarte weduwe op een mannetje