Wat moet je doen met torretjes bij een baardagaam?

Ik heb een doosje meelwormen voor de baardagaam. Nu zijn er een paar torretjes geworden. Wat moet ik doen met die torretjes, aangezien ik ergens heb gelezen dat ze niet goed voor een reptiel zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Lekker op laten eten! Dit zegt wiki er van:
Voedsel

De agame leeft in het wild van verschillende prooien en eet daarnaast ook plantendelen. De volwassen agame kan vrij grote prooien eten en ook de jongere dieren zijn niet te bang om grotere dieren aan te vallen. De baardagame eet in het wild voornamelijk plantendelen als bladeren en bloemen maar pakt ook kleine dieren zoals kevers, sprinkhanen en andere prooien.