Van welk dier zijn deze uitwerpselen?

In een hok van onze overkapping is het helaas vochtig en liggen deze uitwerpselen. Wie weet van welk dier dit is?

Picture for question
een jaar geleden
2K
Rieneke1
een jaar geleden
Muntstuk ernaast is wel handig om grootte goed in te schatten.
LeonardN
een jaar geleden
Ik gok dat het 30x30cm tegels zijn.
De langste naad zal zo'n 20 cm zijn en de grootste drol een cm of drie. De kleintjes zo rond de 1 cm.
Maar dat is dus een hoop aanname en nattevingerwerk.
Z512099
een jaar geleden
Vermoedelijk muizen.
WA
een jaar geleden
Goedemorgen, sorry. Zonder afmeting niet handig! De 'kleine' uitwerpselen zijn 1cm. Er zit 1 'grotere' bij van 3 cm. Het lijkt alleen op de grond te liggen en niet op planken oid.
Rieneke1
een jaar geleden
Zou er een egeltje kunnen zitten?
miguel
een jaar geleden
ik volg Rieneke, mijn inziens van een egel

Antwoorden (2)

Ik ben van mening dat dit de uitwerpselen van een kater zijn.
een jaar geleden
WA
een jaar geleden
Van een kater zo klein?
Richardjedat
een jaar geleden
Ik denk dat het van kittens kan zijn.
ik denk van een egel,
een jaar geleden