1 van mijn 2 geiten is dood wat moet ik doen met de andere geit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kan de andere ook slachten en hem in de vriezer doen. Dan heb je voorlopig genoeg vlees

Antwoorden (2)

De vraag is niet duidelijk. Waarom zou je wat moeten met je andere geit?
Je kunt die wegdoen, of houden.
Gaat overigens prima, één geit alleen, ahoewel het van nature een kuddedier is.
Als je er weer een bij neemt zal hij/zij daar blij mee zijn.
5 jaar geleden
Goede vraag! Een geit alleen wordt meestal erg ongelukkig omdat het kuddedieren zijn en de kleinst mogelijke geitenkudde bestaat uit twee dieren.
Wat je het best kunt doen ligt aan jou. Wat wil je? de keus is een nieuwe geit zoeken als kameraad erbij of een goed tehuis zoeken bij iemand die ook een of al meerdere geiten heeft. Als jouw overgebleven geit erg ongelukkig is kan dat vaak blijken door luid gemekker.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel, heb een ander huisje voor hem gezocht bij een man verderop in de straat die ook geiten heeft!