Wat is dit voor dier?

Ik heb een kamerplant gehad. Daar kwamen op een gegeven moment deze dieren uit vliegen als ik de plant water gaf. De plant is al weken verdwenen, maar deze diertjes niet! waar komen ze nu vandaan, wat zijn het voor dieren en hoe kom ik er vanaf?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat zijn gewoon fruitvliegjes. Zie voor tips om ze weg te krijgen https://www.startpagina.nl/v/wonen/huishouden/vraag/97229/raak-fruitvliegjes-kwijt

mij zijn het wortelvliegjes, toen ik jaren lang geleden zelf 3canabis planten had geplant als experiment voor kankerbestrijding, kwamen deze ook steeds uit de grond van de planten en deze brengen onherstelbare schade toe aan de planten zodat deze steeds ieler worden en alleen de stronk overblijft, wil je meer weten over de bestrijding van dit ongedierte dan zal je moeten googelen op cannabis vliegjes,  of combinatie met wortelvliegjes succes, spuiten helpt niet omdat ze tussen de wortels eitjes leggen en die weer in larven-vliegen veranderen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100