Wie weet wat deze beestjes zijn?

We vonden deze superkleine beestjes in onze tent.
Het lijken qua vorm een beetje op wormpjes maar lijken wel pootjes te hebben. Ze zijn rood wit gestreept.
We hebben de dag ervoor in zee gezwommen. Wellicht dat we ze daarvan hebben meegenomen?
Iemand een idee wat het zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Amadea
6 jaar geleden
Kun je ons er een foto van laten zien?
Amadea
6 jaar geleden
Oh en waar staat jullie tent, in Nederland of België of waar anders op de wereld?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oh wat raar. Ik had er een foto bijgevoegd dacht ik..
Sta op een camping in Kroatië, Istrië, aan zee. Volgens anderen zijn het beestjes uit de bomen en eten ze alleen hout.
Amadea
6 jaar geleden
Het lijkt mij dat het insecten zullen zijn. Maar rood-wit gestreepte insecten kan ik überhaupt niet vinden. Hoe lopen die strepen, kan je er een tekening van maken?

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk zijn het aardworpjes
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hmm nee daar lijken ze niet echt op..
Geachte Simone T 1 Waarschijnlijk zijn het larfjes van de zeeduizendpoot ook wel zager genoemd