Wat zijn dit voor beestjes die ik op een dekbed vond?

Ze zijn 1/2 mm. Springen niet. Ze zaten op het dekbed in een vakantiehuisje. Toen we ze zagen zijn we meteen vertrokken, kreeg spontaan overal jeuk! Betere foto heb ik helaas niet.

Picture for question
6 maanden geleden
in: Insecten
5.7K
Amadea
6 maanden geleden
Misschien zwarte bonenluizen?
Dreamezone85
6 maanden geleden
Echt? Bah bah bah.. Ik dacht dat die rood waren en sprongen?
erotisi
6 maanden geleden
bedwantsen springen niet. Ze zijn inderdaad donkerrood vol met bloed. Maar ze leven wel op hopen zoals op de foto. Met kleintjes en volwassenen
Suze1971
6 maanden geleden
Dit lijken mij inderdaad bedwantsen! Zeer verstandig om daar niet langer te zijn gebleven.

Antwoorden (2)

Ik denk dat dit bedwantsen zijn
6 maanden geleden
Het lijkt erg veel op Bedwantsen hier een voorbeeld van een “kleine kolonie”:
Bedwantsen zijn de laatste tijd een enorme plaag geworden het is altijd verstandig om te checken.
Toegevoegd op 8 november 2023 19:08: tekst
Plaatje bij antwoord
5 maanden geleden