Mag een huis met een bijennest gesloopt worden?

Mijn huis staat op de planning om gesloopt te worden om hier nieuwbouw neer te zetten.
Gisteren heb ik ontdekt dat er een bijennest bij mijn balkon in de muur zit, betekend dit iets voor de bouwplannen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Insecten
1.5K
Erna55
5 jaar geleden
Wanneer het geen wespen zijn maar echt bijen, kun je een imker bellen. Deze komt het nest gratis weghalen.
ronron1212
5 jaar geleden
@Erna55 wat lastig als het nest in een muur zit
paulus811
5 jaar geleden
Waarom lastig, de muur moet toch gesloopt worden. Ik vind de oplossing van Erna55 zeker het proberen waard, bijen moeten we vriendelijk voor zijn.

Antwoorden (1)

Dit betekent alleen dat men bij verwijdering van de muur met boze bijen te maken krijgt.
Het huis mag gewoon gesloopt worden.
SimonV
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
plus zo is het