Wat voor insect is dit?

Ik vond dit insect in de woonkamer. 1 keer in de zoveel tijd zit er zo'n 1 op de muur. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Insecten
2.2K

Antwoorden (1)

Dat zijn papiervisjes.

Toegevoegd na 2 uur:
Hmmm... het kunnen ook zilvervisjes zijn (beide lijken er op elkaar)
Zie voor het verschil tussen papier- en zilvervisjes o.a. hier:

https://www.milieucentraal.nl/in-en-om-het-huis/ongediertebestrijding/zilvervisjes-en-papiervisjes/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. De slaapkamer zit net achter die muur dus wellicht door vocht uit die kamer. Ik heb vandaag de slaapkamer laten ventileren en zal dat met regelmaat doen. Hopelijk wordt de aanwezigheid zodoende minder. En de kachel staat een standje lager. Het was naar mijn mening niet te heet maar wellicht net te hoog in zijn voordeel.
Z512099
6 jaar geleden
+, @ Ozewiezewozewiezewallakristallix, hopelijk tot binnenkort...