Bestaan er in Nederland ook 'doe het zelf' hondenwasserettes?

In amerika heb je gelegenheden waar je heen kunt om je hond te wassen zodat je niet thuis in je badkamer hoeft te rommelen (en dan daarna die ook nog schoon moet maken). Heb je dat hier eigenlijk ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nederlanders zijn daar veel te zuinig voor.
Bij mijn weten bestaan die dingen niet in Nederland.

Ik was mijn hond altijd de ochtend dat ik de badkamer ga doen. ;)

Toegevoegd na 52 seconden:
Er zijn wel mobiele hondenwassers.

http://complete4dogs.webklik.nl/page/mobiele-hondenwasserette

Toegevoegd na 6 minuten:
Ze schijnen toch te bestaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja hoor die bestaan.
hier int dorp hebben we zon wasserette zeg maar.
munt geld erin en hond wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er ergens anders iets bestaat,dan bestaat het ook bijna altijd in nederland.
Maar ik denk dat een echte honden liefhebber er geen behoefte aan heeft.
Die heeft er geen probleem mee de badkamer na die tijd schoon te maken.