Done of Not Done? : ''Mensen'' artikelen voor je dieren...

(Bont) jasjes, nagellak, sieraden, hoedjes, parfum, als je het mij vraagt belachelijk en absoluut : Not Done...wat jullie?

P.S hoe kan het toch dat er dan van die winkels bestaan (vooral in 't Gooi) die gespecialiseerd zijn in dit soort crap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je dier als kind beschouwt, ga je gang, geef er expressie aan... Dit is nog niet door de overheid verboden, dus zo lang het nog kan, ga je gang...

Het beste antwoord

Ha, die Naatje;

Wat mij betreft not done; laat het dier asjeblieft gewoon dier blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Echt Not Done. Ik vind dit nergens op slaan. Dieren moeten dieren blijven en niet als een soort mensen worden behandeld. Je doet ze daar in het algemeen geen plezier mee.
Als je een hond niet als hond benaderd zal hij er niks van begrijpen. Uiteindelijk zal hij zich ongelukkig voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu je het mij vraagt.. Not done natuurlijk.. Net zo min als een hond een jasje of parfum nodig heeft, heb ik een halsband of vlooienpoeder nodig.

Je moet een mens een mens laten zijn en een hond, een hond dus... en dieren dus niet als mensen aankleden of behandelen en mensen ook niet als dieren trouwens....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, heb ik net mijn moeder zo ver dat ze oorwarmertjes voor mijn konijn aan het breien is :)

Nee, je hebt helemaal gelijk, ik heb ook niets met die aangekleden honden en ik kan me ook niet voorstellen dat die dieren er zelf blij mee zijn. Ik heb ooit eens een hond gezien die echt zijn best deed om het truitje uit te doen, hij kwam best ver, tot zijn baas hem even kwam "Helpen"... trui weer aan dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
not done........ ik koop lekkere dingen voor mijn poesjes, soms speeltjes, maar niet van die gekkepraat. Rijke mensen hebben die beestjes ter vervanging van vrienden en kennissen denk ik, bovendien zijn ze zo gericht op hun eigen plezier dat ze de ellend van zo'n beestje op de koop toenemen.........neigt naar dierenmishandeling vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben helemaal voor!
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Detail: Let op de hengsels hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha die had ik nog niets eens opgemerkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mag dat als handtasje mee het vliegtuig in ? :)
Not done.
Je geeft al aan dat je de winkels veel in het Gooi tegenkomt en daar zit ook de doelgroep, namelijk mensen die dusdanig veel geld over hebben dat ze zich door het huisdier op te tuigen willen onderscheiden van het plebs.

Ik meen dat Paris Hilton de vlaggendraagster van het clubje is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Youp van het Hek had het er al eens over: met je kanarie naar de fysiothepeut... "Tja, meniscus, he?".

Het is natuurlijk van de zotte. Een dier is een dier, kan heel lief zijn, maar is geen pronkstuk en geen paspop. Een beetje hond stinkt, en als je dat niet aanstaat, neem je maar een tamagotchi ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
not done, als ik op tv weer zo een zeehondje zie krijg ik acuut de neiging die kerel neer te knuppelen.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overbodig idd maar dat geldt ook voor de opsmuk van sommige mensen eveneens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slechte ontwikkeling. Behalve als het nuttig is. Zoals haaien met lasers op hun hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kat had in haar kitten-tijd motorische problemen wat betreft traplopen. (stuiter-de-stuiter) Op dát moment leek het een goed idee om een helm voor haar te kopen. Zó vaak van de trapvallen is niet goed voor een diertje. (het kwam overigens vanzelf goed)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang het niet nodig is voor de gezondheid van het dier (een ziek hondje dat met een jasje nog naar buiten kan, daar kan ik inkomen) begrijp ik er vooral niets van. Een leuke halsband, oké, maar hoedjes e.d.? Waarom? Is je huisdier van zichzelf niet leuk genoeg? Zet je hem een hoed op als hij een bad hair day heeft?

Als het gaat om dingen als nagellak en parfum, vind ik het echt de grens met dierenmishandeling over gaan. Ik snap niet dat het mág, een dier dat zijn beeld van de wereld in belangrijke mate vormt door zijn reukvermogen zo'n 'verblindend' geurtje opspuiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zelf vind het belachelijk om dat soort onzindingen te bedenken of te kopen voor een huisdier...
maar blijkbaar is er behoefte aan...
ik zie hier in de buurt een ouder stel met hun hondje wandelen...nou ja wandelen... meestal wordt Timmie gedragen door 'pappa' omdat de stoep zo ruw is...daar slijten zijn slofjes van...
ondanks zijn jasje zit het arme beestje te rillen op de arm van zijn baas terwijl 'mama' Timmie aait en hondensnoepjes voert...
ik vermoed dat Timmie het enige kind is van papa en mama en zij zijn zielsblij met alle spulletjes waarmee ze met hem kunnen tutten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensenartikelen VAN je dieren zoals bontjasjes ben ik zeker pro!