Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je de langste flexi rollijn voor een hond kopen?

En hoeveel meter is deze? Ik zoek een flexi rollijn langer dan 8 meter.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dierenwinkel/dierenspeciaalzaak? Een fabrikant of importeur van dierenaccessoire? Of zelfs de dierenarts wellicht?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een flexlijn van die lengte gaat hoe dan ook voor problemen zorgen en is binnen no time stuk. Dit komt omdat het touw ergens aan blijft haken enz.

P.S. Ik werk semi-professioneel met honden en ik vind flexlijnen hoe dan ook een krime. Bij grote honden heb je niet de houvast om je hond onder controle te houden als deze trekt en kleine hondjes dartelen overal tussendoor waardoor de lijn elke keer vast komt te zitten.

De langste lijnen die te vinden zijn zijn trainingslijnen voor grotere honden. Deze zijn meestal 8 meter lang.

Het hangt natuurlijk van je doel af met zo'n lange riem welke riem daar het meest geschikt voor is. Welk doel is dat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoals uit jou vraag blijkt, moet het dus niet eenvoudig zijn om een rollijn van langer dan 8 meter te vinden. Dan denk ik dat de beste oplossing is, om er zelf eentje te maken. Een lijn kun je kopen, zo lang je maar wilt, en met een beetje fantasie maak je zelf een mooie flexi rollijn.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zijn er geen lijnen verkrijgbaar met die lengte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding