Hoe snel en hoe groot wordt een aquarium haai?

Die haaitjes die te koop zijn bij Discus voor €1,95.
(Niet de franjelip-barbeel / Labeo bicolor) of visjes die er op lijken, echt een haai maar dan klein. Ik heb gehoord dat ze groter worden, maar ik weet niet hoe groot precies.

Om preciezer te zijn, het leek op een kleine witte haai.

Toegevoegd na 40 minuten:
Correctie; het lijkt op een blauwe haai.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

Het lijkt mij redelijk onmogelijk, maar ik gok op de eeuwigheid.

Het duurt erg lang voordat een aquarium in een haai verandert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook onmogelijk, dus vanwaar die uitspraak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen zeggen,binnen 14 dagen en dan ongeveer 53cm. Was toch een goed antwoord geweest.
@Kiger lees je vraag eens goed terug,is voor meerdere uitleg vatbaar in imback heeft voor de humoristische gekozen,waarvoor een plus!
@ninteddy,dan moet je dat plusje ook geven! De ene die er nu staat is van ikke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het nog steeds niet.... Dus ik moethet woord Haai weg laten? Dat kan dan met elke vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe snel en hoe groot wordt een aquarium haai?
******************************************
Dat is je vraag. Je zou hem kunnen lezen als: Hoe lang duurt het, voor een aquarium in een haai veranderd en hoe groot wordt ie dan? Snappie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe snel wordt een aquarium-haai groot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe snel wordt een vis die op een haai lijkt groot als je hem in een aquarium houdt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap m eindelijk.
Ik denk dat ze het over een soort pangasius hebben en niet over een echte haai. Ook deze (pangasius ) worden net als de meervallen, mini of aquariumhaaien genoemd. Als het een echte haai is,reken er dan maar op,dat hij de rest van je aquarium consumeert en er snel uit zal groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De jongen van de winkel vertelde mij dat ze ook erg snel groot worden en er al eerder wat is terug gebracht. Verder wist hij er niks van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik ook gehoord toen ik vol bewondering stond te kijken naar ze.
dat ze heel snel groot worden en dat ik er beter niet aan kon beginnen
De Labeo bicolor kan maximaal ± 15 cm. groot worden. Het hangt heel erg af van de maat van het aquarium. Hoe groter de bak, hoe groter de Labeo zal worden.

Het zijn overigens geen vissen die je "gezellig" met een paar tegelijk in je aquarium moet houden. Ze vechten graag en veel met elkaar en kunnen dan de rust in de bak enorm verstoren. Oók voor de medebewoners dus.

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens, ze kunnen ook heel agressief reageren op algeneters.