Waarom gaan vliegen altijd op de televisie zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spelende televisie, of altijd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wellicht zitten ze er ook op als de tv uit staat, maar dan kijk ik er niet naar, dus valt het niet op.

Antwoorden (6)

De televisie straalt erg veel licht uit. En vliegen komen op licht af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zitten vaak op lichtbronnen. Licht trekt insecten aan. Dus zitten ze ook vaak op de lamp, je computerscherm of de tv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vliegen zitten per definitie niet op jouw TV maar bevinden zich in de gehele ruimte. Dus ook op je verlichting. Omdat je doorgaans meer naar je TV kijkt dan naar je verlichting vallen ze meer op. Zaten ze maar op je TV. dan zou je ongestoord zonder vliegen om je heen kunnen TV kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat de vliegen op licht afgaan omdat ze een manier zoeken om weer naar buiten te kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze willen graag 1e rang zitten bij mooie programma's en vooral niks missen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ze kijken graag en veel tv. maar ze houden ook van het licht wat in de tv zit.