Hoe kan je een konijn beste vasthouden en dragen?

Konijnen zijn van nature prooidieren die niet graag opgepakt worden. Maar als het toch nodig is, wat is dan de beste manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een konijn moet je goed ondersteunen met de manier waarop je hem vasthoud.

Pak hem bij de voorpoten en je andere hand onder het kontje.
Of pak een konijn net achter de oren in het nekvel vast daar is de huid dikker en voelt het konijn bijna niet.
Als het konijn dat wel voelt dat merk je het gelijk dan gaan ze hard heen en weer bewegen
Anders blijven ze heel rustig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk onder ze kont en onder ze rug en hoofd