Bestaat er een chip waarmee je een kat kan lokaliseren?

Ik wil dit weten omdat mijn met enige regelmaat een paar dagen wegblijft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

ja dat bestaat, het werkt via GPS.
Zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Om je kat te lokaliseren bestaat volgens mij niet. Je kan je kat wel van een microchip voorzien, zodat bijv. een dierenartsenpraktijk, de politie, de dierenambulance of een asiel het chipnummer kan scannen om te zien waar de hond thuishoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk hier eens:

www.petfindertilburg.nl

dit is een link die ik even snel kon vinden, maar ze werken in veel meer steden.
Rieneke1
13 jaar geleden
Ja, een ex-collega van mij had dat toen ook. Dat werkte met een soort computerprogramma. Hoe het heet kan ik niet zeggen, maar ik weet dus wel dat het mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou do OV chipkaart kunnen gebruiken en rondreizen met de bus tot je je kat gevonden hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het programma "trackr" op mijn telefoon. Ik zit er wel eens aan te denken om mijn telefoon aan mijn kat te binden. Ik heb een vrij dure tel dus ik durf het niet aan. Als je nou de kleinste en goedkoopste tel met gps koopt dan kan het wel.