Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een chip waarmee je een kat kan lokaliseren?

Ik wil dit weten omdat mijn met enige regelmaat een paar dagen wegblijft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja dat bestaat, het werkt via GPS.
Zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Om je kat te lokaliseren bestaat volgens mij niet. Je kan je kat wel van een microchip voorzien, zodat bijv. een dierenartsenpraktijk, de politie, de dierenambulance of een asiel het chipnummer kan scannen om te zien waar de hond thuishoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk hier eens:

www.petfindertilburg.nl

dit is een link die ik even snel kon vinden, maar ze werken in veel meer steden.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Ja, een ex-collega van mij had dat toen ook. Dat werkte met een soort computerprogramma. Hoe het heet kan ik niet zeggen, maar ik weet dus wel dat het mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou do OV chipkaart kunnen gebruiken en rondreizen met de bus tot je je kat gevonden hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het programma "trackr" op mijn telefoon. Ik zit er wel eens aan te denken om mijn telefoon aan mijn kat te binden. Ik heb een vrij dure tel dus ik durf het niet aan. Als je nou de kleinste en goedkoopste tel met gps koopt dan kan het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding