Heeft iemand toevallig de software voor een aquarium computer van thinke.be liggen ?U zou mij er echt een dienst mee bewijzen

Jaren geleden een aquarium computer gekocht bij www.thinke.be en ben nu de software kwijt en op www.thinke.be staat een hele andere website.
ik weet niet of de website niet meer bestaat of anders is gaan heten maar misschien dat iemand mij kan helpen??
Bijvoorbaat dank

Martin

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een aquarium computer? Wat is dat? Klinkt goed.

Antwoorden (1)

Heb je al eens gegoogled?
Ik kwam dit tegen,ik weet niet of je er mee geholpen bent: