Vraagje aan hondenkenners (over winden laten ;) )

Ik zit hier boven op zolder achter de computer. Mijn hond komt zomaar van helemaal beneden de 2 trappen oplopen, staat bij mij, laat een wind en gaat gewoon weer helemaal naar beneden lopen. Haha ik heb nog nooit zoiets met mijn hond meegemaakt! Is er een hondengedragstherapeut in de GVzaal aanwezig?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ROFLOL Hij wilde gewoon even kijken waar je was. Die wind kwam toevallig toen hij bij je in de buurt was... Kan gebeuren...

je hond heeft al een uur voor de voordeur staan wachten... heeft zelf geprobeerd om de riem van de kapstok te trekken, maar de riem bleef haken, daarna heeft hij 10 minuten gejankt ... en jij zit maar aan de PC gekluisterd te GVen en hoort en ziet niets anders...alle subtiele hints heeft het arme beest al geprobeerd... en jij begrijpt het nog steeds niet.... hij wil gewoon uitgelaten worden...

Dat is om aan te geven dat ie 'schijt' aan jou heeft...

Als ik jou was zou ik snel naar beneden rennen en met hem uit gaan. Ik vrees dat je anders niet alleen die wind ruikt, maar ook die drol die hij voor je heeft achtergelaten op de deurmat.

geef je hond alleen brokken en geen vlees te eten dan gaat het winden laten 80% minder worden mijn hond deed dit ook veel maar sinds ik hem alleen brok geef is het veel minder

Waarschijnlijk omdat 'ie zelf niet in die lucht wil liggen. Toen ik thuiswerkte kwam mijn sint bernard altijd onder mijn bureau liggen, totdat hij een flinke wind liet. Dan stond hij op en ging ergens anders liggen... en ik had het genot.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100