Vraagje aan hondenkenners (over winden laten ;) )

Ik zit hier boven op zolder achter de computer. Mijn hond komt zomaar van helemaal beneden de 2 trappen oplopen, staat bij mij, laat een wind en gaat gewoon weer helemaal naar beneden lopen. Haha ik heb nog nooit zoiets met mijn hond meegemaakt! Is er een hondengedragstherapeut in de GVzaal aanwezig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ik zou als ik jou was eens wat meer aandacht aan je hond besteden.... Klaarblijkelijk ben jij lucht voor hem... oh nee, hij heeft lucht voor jou :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hazeWINDhond?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hehe, nog meer aandacht, dacht juist ik ga even naar boven dan kan hij even rustig liggen :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien zijn manier van zeggen dat hij van je houdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal je zo antwoord geven als ik uitgelachen ben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal je zo antwoord geven als ik uitgelachen ben...

Het beste antwoord

ROFLOL

Hij wilde gewoon even kijken waar je was. Die wind kwam toevallig toen hij bij je in de buurt was... Kan gebeuren...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, zeker weten dat er niet een geheime boodschap (hahahaha) achter zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik sluit me aan bij het antwoord van Antoni

Andere antwoorden (5)

je hond heeft al een uur voor de voordeur staan wachten... heeft zelf geprobeerd om de riem van de kapstok te trekken, maar de riem bleef haken, daarna heeft hij 10 minuten gejankt ... en jij zit maar aan de PC gekluisterd te GVen en hoort en ziet niets anders...alle subtiele hints heeft het arme beest al geprobeerd... en jij begrijpt het nog steeds niet.... hij wil gewoon uitgelaten worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij kan zelf naar buiten, woon op een boerderij en de deur staat gewoon open :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.
Dat is om aan te geven dat ie 'schijt' aan jou heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ierse wolfshond, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hemel: Cujo, af!
Als ik jou was zou ik snel naar beneden rennen en met hem uit gaan. Ik vrees dat je anders niet alleen die wind ruikt, maar ook die drol die hij voor je heeft achtergelaten op de deurmat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef je hond alleen brokken en geen vlees te eten dan gaat het winden laten 80% minder worden
mijn hond deed dit ook veel maar sinds ik hem alleen brok geef is het veel minder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou op, dit doet me denken aan die tijd dat ik stage liep in de dierentuin (nee, niet als gorilla, zat op kantoor).
Enniewee, toen kwam ik wat dames tegen bij het leeuwenhok, die vonden het zo stinken en vonden serieus dat we de leeuwen maar vegetarier moesten laten worden. Hun honden waren ook vegetarisch en stonken daarna haast niet meer.....
Ik kan me niet voorstellen dat die "vegetarische" honden een bloemkool zullen verkiezen boven een karbonaatje als ze de kans krijgen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet ze ook geen bloemkool geven maar in brokken zit tegenwoordig alles wat een hond nodig heeft om gezond en fit te blijven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even een kleine opmerkingen: honden kunnen wel zonder vlees leven, mits ze goede vervangende brokken of preperaten krijgen. Of ze het lekker vinden is weer wat anders. Er zijn honden die een rauwe wortel boven een rauw stuk biefstuk prefereren. Het is maar wat je lekker vindt he :)
Katachtigen daarentegen kunnen niet zonder vlees; ze hebben taurine nodig en dat zit alleen in vlees. Een katachtige is ook echt een carnivoor, en bij hondachtigen is dat nog niet helemaal zeker. Deze zitten waarschijnlijk ergens tussen een carnivoor en omnivoor in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, en werk: het hangt er nogal vanaf welk merk brokken je geeft. Veel merken die de meeste mensen geven zijn namelijk echt niet gezond (ze bevatten allerlei chemische troep, afvalresten van de bio-industrie e.d.). Deze grote namen zijn ook meestal van multinationals die diervoeding als 'erbij' doen, en soms zelfs als winstmakende afvalverwerking zien! Pedigree is bijv. van Mars, en zo zijn er meer (royal canin, eukanuba, enz).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zitten helemaal geen afvalresten in en chemische troep in ik werk zelf in de sector en ik kan je verzekeren aan het samenstellen van voer voor beesten wordt meer aandacht besteed dan aan jou biefstukje of potje wortelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet geen biefstuk of wortelen, maar dat terzijde.
En werk, ik werk ook in die sector.
Waarschijnlijk omdat 'ie zelf niet in die lucht wil liggen.

Toen ik thuiswerkte kwam mijn sint bernard altijd onder mijn bureau liggen, totdat hij een flinke wind liet. Dan stond hij op en ging ergens anders liggen... en ik had het genot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mijn hond ontspannen is en hij laat er een, gaat hij eerst ruiken aan zijn kont, daarna kijkt hij verschrikt naar mij en loopt hij weg... mij in de lucht achterlatend :)