Zijn Dalmatier Molly's agressief? En eten ze ook alg?

Ik heb een witte dalmatier Molly en een zwarte dalmatier Molly. De witte was erg vreedzaam zoals velen zeggen. Maar zodra de zwarte (beide vrouwtjes) erbij kwam stond het aquarium op zijn kop.

Ze valt andere vissen aan en wil ze ook echt dood hebben. De vorige dalm. molly heeft ze al gedood.

Op internet las ik dat iemand anders dat ook overkomen was en juist bij de zwarte dalm. molly.
Iemand anders beweert weer dat dat niet kan.
Weet iemand van jullie hier meer vanaf?

En eten ze ook alg?
Mijn algeneter is net overleden en ik twijfel of ik de molly terug in het aquarium moet doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Mollys staan indd niet bekent als aggresief. Misschien wil ze paren en is ze in de war op het geslacht van de ander.
Alle vissen eten alg.