Met een goede, diervriendelijke muilkorf kan een hond ook gewoon blaffen.
. Je kunt blaffen dus alleen voorkomen met een snuitje, en die mag dus niet langer om dan een paar minuten en alleen als je er bij bent.
Een muilkorf is dus géén oplossing bij blaffen. En een antiblafband ook niet! Ook hier geldt: zoek uit waarom je hond blaft, en ga er mee trainen.
fremar
5 maanden geleden