Is er verschil kwa karakter tussen man en vrouw muis?

Hallo! Ik wou graag weer muisjes nu zat ik alleen te twijfelen of ik 1 man of een groepje dames muizen wou. Weet iemand of er verschil is kwa karakter door geslacht

9 maanden geleden
1.2K
Z512099
9 maanden geleden
De mannetjes zijn agressiever, ga best voor een groep vrouwtjes.
Kait
9 maanden geleden
Dit geld inderdaad voor vrouwen maar totaal niet voor mannen. Mannen zijn erg territoriaal en zullen tot de dood vechten. Daarom moet je nooit meerdere mannen bij elkaar zetten
Pieterke
9 maanden geleden
@Kait: Je vraagt of er verschil in karakter is tussen mannetjes muizen en vrouwtjes muizen maar je geeft zelf aan, in je reactie op fremars antwoord, dat mannetjes agressiever zijn. Wat wil je dan nog meer weten?
Kait
9 maanden geleden
Ik zeg dat ze territoriaal zijn, niet agressief.
jc54
9 maanden geleden
@Kait: Nu geef je zelf antwoord op je vraag........
Pieterke
9 maanden geleden
@Kait: Oh, dus tot de dood vechten is niet agressief?
Pieterke
9 maanden geleden
Dat vond ik dus ook @jc54.
Kait
9 maanden geleden
Hamsters doen dat ook als ze samen zitten noem jij gewoon tamme hamsters agressief. Het blijven dieren met een instinct
fremar
9 maanden geleden
Muizen zijn groepsdieren. En hoeveel aandacht je hem ook geeft, gedurende de nacht als de muis het actiefste is zit hij alleen. Beter is dus om minimaal twee muizen te nemen. Als je er mee wilt gaan fokken, dan neem je een mannetje en een vrouwtje. Maar bedenk wel dat muizen zich zeer snel voortplanten. Anders kun je het beste twee vrouwtjes nemen. Mannetjes worden namelijk wat groter en stinken meer, en de kans is een stuk groter dat ze gaan vechten.

Geef als eerste antwoord