Na hoe lang zet een dierenasiel het beestje op de website?

Inmiddels bijna vier weken terug heb ik de kat van een overleden buurvrouw meegegeven naar de dierenambulance. Dit was best emotioneel want ik had ontzettend te doen met het beestje wat al weken rondzwierf. Nu heb ik gelezen dat een asiel het dier eerst 14 dagen in quarantaine houdt. Alleen die twee weken zijn alweer bijna twee weken voorbij en ik maak me wat zorgen. Weet iemand of er nog iets anders gedaan word voordat het asiel een dier op de website plaatst waardoor het zo lang kan duren?

10 maanden geleden
Ritsuka
10 maanden geleden
Is er geen infonummer om te bellen?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 maanden geleden
Is het in die 14 dagen al niet uitgezocht door een nieuw baasje ? Dan hoeft het niet op de website.
Dat het eventueel in quarantaine moet is dan een kwestie van: even wachten.

Het beste antwoord

Na 2 weken komt het dier vrij voor adoptie. Soms kan het echter langer duren als het dier iets onder de leden heeft. In principe komen alleen gezonde dieren vrij voor adoptie. Het zou dus kunnen dat er langer behandeling nodig is. Bel of mail het asiel gewoon even, dan weet je meer. Top dat je de kat hebt geholpen!
Rieneke1
10 maanden geleden