Wij gaan 8 dagen met vakantie. kan onze kat dan alleen thuis blijven?

Er komt wel elke dag iemand langs voor eten/drinken/aandacht voor haar. Ze gaat ook naar buiten maar deze dagen blijft ze binnen en heeft ze een kattenbak. Ze kan ook naar buiten kijken wat ze vaak doet.

een jaar geleden
1.8K
Ritsuka
een jaar geleden
Je kunt een beveiligingscamera in huis plaatsen om de kat in de gaten te houden
ronron1212
een jaar geleden
En als je dan ziet dat zie wat uitspookt wat dan?
Ritsuka
een jaar geleden
@ronron1212 dan kun je de buurman/buurvrouw die op de kat let bellen.
Antoni
een jaar geleden
@dm, ik vermoed dat de kat na de vakantie weer (lange tijd) moet wennen aan de 'drukte' in huis. Daar zou je (gezin) dus rekening mee moeten houden.

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan prima. Doe ik zelf ook als ik op vakantie ga.
een jaar geleden
dm
een jaar geleden
Dank je wel. Mag ik vragen hoe lang jij je kat maximaal zo thuis laat?
Dat hangt er van af . Is het een kitten of (hoog)bejaarde kat, dan denk ik dat wat meer aandacht gewenst is. Betreft het een volwassen gezonde kat, dan moet dit wel kunnen.
Het is wel fijn als de oppas vertrouwd is met de kat, en ook de tijd neemt voor wat aandacht. En ik weet dat we allemaal moeten bezuinigen, maar zorg wel dat de thermostaat niet te laag staat, en zorg voor warme holletjes voor je kat. Fijne vakantie
!
Rieneke1
een jaar geleden
dm
een jaar geleden
Ze is vijf jaar oud en we gaan ik mei pas gelukkig. Dan hopen we dat we allemaal geen verwarming meer aan hoeven te doen. Dank je wel voor je antwoord.